menu search
NO
close

Handlekurv

Er du sikker?

Ønsker du å fjerne dette produktet fra handlekurven din?

close

Fraktmetoder

På posten

Postkasse Sendingen blir sendt til postkassen din. Transporttid er normalt 3-5 virkedager, avhengig av strekning.

  • Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.
  • Du varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen.
  • Transporttid er normalt 3-5 virkedager, avhengig av strekning.
  • Er postkassen din liten eller låst bør du velge servicepakke.
På posten

Hent varene selv på posten Sendingen er en klimanøytral servicepakke som blir levert til ditt postkontor/ post i butikk.

  • Du varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen.
  • Transporttid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av strekning.
  • Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.
På posten

Levering på døren Sendingen leveres hjem til deg mellom klokken 17 og 21.

  • Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.
  • Du varsles i god tid om forventet utleveringsdag på sms og / eller e-post, i tillegg til nytt varsel når sendingen er lastet på bil for utkjøring samme kveld.
  • Sjåfør ringer deg på mobiltelefon 30 - 60 minutter før levering.
  • Dersom sendingen ikke kan leveres, blir den fraktet til lokalt postkontor/ post i butikk og du vil motta en varsel om dette via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen.
Økonomi

Økonomi

Nøkkeltall Swix Sport AS

mNOK 2016 2015 2014 2013 2012
Omsetning: 971,0 917,9 813,3 759,1 688,8
EBITDA: 81,2 35,9  58,4 70,7 50,9
EBITDA- Margin: 8,4 % 3,9 % 7,2 % 9,3 % 7,4 %
Res.f. Skatt: 63,6 34,4 38,2 56,3 35
Ek. andel: 53,82 % 50,50 % 50,14 % 50,14 % 73,90 %

     

Swix Sport AS er i dag 100% eid av Ferd AS. Ferd er et familieeid norsk investeringsselskap som satser på verdiskapende eierskap i virksomheter og finansielle investeringer. Ferd har eid Swix siden 1978.

Swix Gruppen fremstår i dag som et meget lønnsomt og solid sportskonsern og vil i fremtiden investere betydelig i innovasjon og styrking av produktporteføljen